Το Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης ως Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στη Δημόσια ΔιοίκησηΤο Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης ως Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στη Δημόσια ΔιοίκησηΤο Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης ως Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στη Δημόσια ΔιοίκησηΤο Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης ως Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στη Δημόσια Διοίκηση
  • Σχετικά με Εμάς
    • Εισαγωγή
    • Μήνυμα Διευθύντριας του προγράμματος
    • Το πρόγραμμα με μια ματιά
    • Πανεπιστήμιο
  • Πρόγραμμα
    • ΦΕΚ Ίδρυσης και Κανονισμός Λειτουργίας
    • Συντονιστική Επιτροπή
    • Εξωτερική Συμβουλευτική Επιτροπή
    • Διάρκεια και Δομή Φοίτησης
    • Οδηγός Σπουδών
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου για ΜΕΑ
    • Κανονισμός Κινητικότητας
    • Κανονισμός Εξετάσεων
    • Διαχείριση Παράπονων
      • Έντυπο υποβολής παραπόνων
    • Διπλωματική Εργασία
      • Αίτηση Διπλωματικής Εργασίας
      • Διπλωματική Εργασία – Οδηγίες
      • Λίστα διπλωματικών εργασιών
    • Πολιτική Ποιότητας
    • Στοιχειοθεσία Ποιότητας 2023
  • Διδάσκοντες
  • Αιτήσεις
    • Ηλεκτρονική αίτηση
    • Αίτηση Συμμετοχής
    • Προϋποθέσεις συμμετοχής
    • Βιογραφικό
    • Συστατικές επιστολές
    • Προκήρυξη Εισαγωγής
    • Alumni
  • Νέα – Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • English
✕
Φοροδιαφυγή στα ελευθέρια επαγγέλματα
17 Απριλίου, 2020
Η απεικόνιση των κοινωνικών ανισοτήτων στην Ανώτερη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
17 Απριλίου, 2020
17 Απριλίου, 2020
Categories
  • Διπλωματικές
Tags

Παρασκευάς  Τσώλης

Το Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης ως Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στη Δημόσια Διοίκηση

 

Περίληψη

Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στο Δημόσιο Τομέα ορίζεται ως μία ολοκληρωμένη σειρά πιστοποιημένων υπηρεσιών οι οποίες παρέχονται στους πολίτες ούτως, ώστε, όταν εκείνοι απευθύνονται στο Δημόσιο Τομέα, να τους παρέχεται ποιότητα υπηρεσιών με αποτέλεσμα η συναλλαγή τους να είναι αποτελεσματική και ουσιαστικά να λειτουργεί υποστηρικτικά, ώστε να δύναται να φέρουν εις πέρας το έργο των εκκρεμοτήτων τους. Η ολοκληρωμένη δέσμευση του Δημοσίου, έπειτα από σημαντικές αλλαγές, που συνεχώς επιτυγχάνονται για τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών του, μέσω θεσμοθετημένων διαδικασιών, εκδηλώνεται με τη συμμετοχή όλων των υπαλλήλων των φορέων. Ως στόχο έχουν να ικανοποιούνται σε απόλυτο βαθμό οι  ανάγκες των πολιτών, καθώς και εκείνοι από την πλευρά τους αποζητούν βελτιωμένες υπηρεσίες, με αποτέλεσμα την άμεση εξυπηρέτησή τους είτε εν τέλει την ικανοποίησή των ζητημάτων τους σε αιτήματα που τους αφορούν. Οι πιστοποιημένες υπηρεσίες προς τον πολίτη αποτελούν ένα ολοκληρωμένο σύστημα λειτουργιών που ως κύριο στόχο έχει την λειτουργικότητα των διαδικασιών των υπηρεσιών και τη συνεχή βελτίωση των επιχειρησιακών και παραγωγικών διαδικασιών ενός οργανισμού (Κέφης, B., 2014). Ιδρυτές την φιλοσοφίας της Ολικής Ποιότητας θεωρούνται οι W. Edwards Deming και Joseph Juran. Ο πρώτος ξεκίνησε το έργο του ως φυσικός και μαθηματικός και ο δεύτερος ως μηχανικός. Οι θεωρίες τους αντιμετωπίστηκαν με ευρεία αποδοχή σε πρώτο βήμα από την πλευρά των Ιαπώνων και το αποτέλεσμα το οποίο προέκυψε και αφορά την Δ.Ο.Π. θεωρείται ως εφεύρεση των Αμερικανών· εφαρμόστηκε από τους Ιάπωνες.

 

 

Λέξεις Κλειδιά: Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης, Συγκριτική Αξιολόγηση, Αυτοαξιολόγηση, Ανθρώπινο Δυναμικό, Φάσεις Αξιολόγησης, Παροχή Υπηρεσιών, Κριτήρια Προϋποθέσεων, Πολίτες, Αποτελεσματικότητα, Αποδοτικότητα..

Share

Σχετικά άρθρα

27 Νοεμβρίου, 2020

Το Μεταναστευτικό Ζήτημα στην Ελλάδα και ο ρόλος των ΜΚΟ στις συνθήκες διαβίωσης των Μεταναστών στην χωρά μας.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η κοινωνική πολιτική στη Δημόσια Διοίκηση. Μελέτη περίπτωσης του Κοινωνικού Έργου της Βουλής των Ελλήνων.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ


Περισσότερα
Δημόσια Οικονομική και Πολιτική

Ηλεκτρονική αίτηση
Επικοινωνία

Πανεπιστημιούπολη Αρχαίου Ελαιώνα (Π2)
Θηβών 250 & Π. Ράλλη, 12244 Αιγάλεω
Κτίριο Δ΄ (1ος όροφος) Γραφείο 212

Τηλ. 210 5381323 & 210 5381791
E-mail: mpep@uniwa.gr


Copyright © 2025 ΠΜΣ Δημόσια Οικονομική και Πολιτικη
    • No translations available for this page
      Διαχείριση συναίνεσης για cookie
      Για να παρέχουμε τις καλύτερες εμπειρίες, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες.
      Functional Πάντα ενεργό
      The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
      Preferences
      The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
      Statistics
      The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
      Marketing
      The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
      Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
      Προβολή προτιμήσεων
      {title} {title} {title}