Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και το φορολογικό σύστημα στην Ελλάδα , η περίπτωση του TaxisnetΗλεκτρονική Διακυβέρνηση και το φορολογικό σύστημα στην Ελλάδα , η περίπτωση του TaxisnetΗλεκτρονική Διακυβέρνηση και το φορολογικό σύστημα στην Ελλάδα , η περίπτωση του TaxisnetΗλεκτρονική Διακυβέρνηση και το φορολογικό σύστημα στην Ελλάδα , η περίπτωση του Taxisnet
  • Σχετικά με Εμάς
    • Εισαγωγή
    • Μήνυμα Διευθύντριας του προγράμματος
    • Το πρόγραμμα με μια ματιά
    • Πανεπιστήμιο
  • Πρόγραμμα
    • ΦΕΚ Ίδρυσης και Κανονισμός Λειτουργίας
    • Συντονιστική Επιτροπή
    • Εξωτερική Συμβουλευτική Επιτροπή
    • Διάρκεια και Δομή Φοίτησης
    • Οδηγός Σπουδών
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου για ΜΕΑ
    • Κανονισμός Κινητικότητας
    • Κανονισμός Εξετάσεων
    • Διαχείριση Παράπονων
      • Έντυπο υποβολής παραπόνων
    • Διπλωματική Εργασία
      • Αίτηση Διπλωματικής Εργασίας
      • Διπλωματική Εργασία – Οδηγίες
      • Λίστα διπλωματικών εργασιών
    • Πολιτική Ποιότητας
    • Στοιχειοθεσία Ποιότητας 2023
  • Διδάσκοντες
  • Αιτήσεις
    • Ηλεκτρονική αίτηση
    • Αίτηση Συμμετοχής
    • Προϋποθέσεις συμμετοχής
    • Βιογραφικό
    • Συστατικές επιστολές
    • Προκήρυξη Εισαγωγής
    • Alumni
  • Νέα – Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • English
✕
Διερεύνηση της επίδρασης του προφίλ των e-καταστημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή κατά την περίοδο της Ελληνικής οικονομικής κρίσης
17 Απριλίου, 2020
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
17 Απριλίου, 2020
17 Απριλίου, 2020
Categories
  • Διπλωματικές
Tags

Ιωάννα Καντιώτη

Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και το φορολογικό σύστημα στην Ελλάδα , η περίπτωση του Taxisnet

Περίληψη

 

Μια από τις σημαντικότερες προσδοκίες των Ελλήνων πολιτών από την ηλεκτρονική διακυβέρνηση είναι η βελτίωση των υπηρεσιών σε κρατικούς οργανισμούς. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι αφενός να προσδιοριστούν τόσο σε επιστημονικό – θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο οι όροι Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση (E-Government) , Τεχνολογία  της   επικοινωνίας και της πληροφορίας (ΤΠΕ/ICT) , Ψηφιακή Οικονομία και Κοινωνία, Κατηγορίες Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης , Ωριμότητα και μοντέλα Ωριμότητας Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης , Αποτελεσματικότητα Συστημάτων Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης , Ικανοποίηση Πολίτη , Παράγοντες Ικανοποίησης και  αφετέρου η αξιολόγηση του  ηλεκτρονικού φορολογικού συστήματος  από την  πλευρά του πολίτη και ο προσδιορισμός του βαθμού ικανοποίησης  των πολιτών  από τις παρεχόμενες υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης  και  συγκεκριμένα από την υπηρεσία TaxisNet.

Η έρευνα αυτή σκοπεύει να διερευνήσει ορισμένους παράγοντες ικανοποίησης (έλεγχος , πολυπλοκότητα , ασφάλεια , ποιότητα συστήματος και πληροφοριών) για την αξιολόγηση “του βαθμού ικανοποίησης των πολιτών .

Για την επίτευξη του σκοπού, αναπτύχτηκε περιγραφική έρευνα με στόχο την εξαγωγή ερευνητικών αποτελεσμάτων, βάση συγκεκριμένων ερευνητικών υποθέσεων, περιλαμβάνοντας σαφής δήλωση των σκοπών και στόχων της έρευνας. Η συλλογή των ερευνητικών πληροφοριών, έγινε από συγκεκριμένο πληθυσμό μέσα σε μία συγκεκριμένη χρονική περίοδο, δημιουργώντας έτσι μία περιγραφική – ποσοτική έρευνα.

 

 

Σημαντικοί Όροι:  e-Government, Taxisnet, ηλεκτρονικές υπηρεσίες, Ψηφιακή Οικονομία και Κοινωνία , Ικανοποίηση Πολίτη

Share

Σχετικά άρθρα

27 Νοεμβρίου, 2020

Το Μεταναστευτικό Ζήτημα στην Ελλάδα και ο ρόλος των ΜΚΟ στις συνθήκες διαβίωσης των Μεταναστών στην χωρά μας.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η κοινωνική πολιτική στη Δημόσια Διοίκηση. Μελέτη περίπτωσης του Κοινωνικού Έργου της Βουλής των Ελλήνων.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ


Περισσότερα
Δημόσια Οικονομική και Πολιτική

Ηλεκτρονική αίτηση
Επικοινωνία

Πανεπιστημιούπολη Αρχαίου Ελαιώνα (Π2)
Θηβών 250 & Π. Ράλλη, 12244 Αιγάλεω
Κτίριο Δ΄ (1ος όροφος) Γραφείο 212

Τηλ. 210 5381323 & 210 5381791
E-mail: mpep@uniwa.gr


Copyright © 2025 ΠΜΣ Δημόσια Οικονομική και Πολιτικη
    • No translations available for this page
      Διαχείριση συναίνεσης για cookie
      Για να παρέχουμε τις καλύτερες εμπειρίες, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες.
      Functional Πάντα ενεργό
      The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
      Preferences
      The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
      Statistics
      The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
      Marketing
      The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
      Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
      Προβολή προτιμήσεων
      {title} {title} {title}