Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των επιβατών των σιδηροδρομικών γραμμών.Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των επιβατών των σιδηροδρομικών γραμμών.Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των επιβατών των σιδηροδρομικών γραμμών.Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των επιβατών των σιδηροδρομικών γραμμών.
  • Σχετικά με Εμάς
    • Εισαγωγή
    • Μήνυμα Διευθύντριας του προγράμματος
    • Το πρόγραμμα με μια ματιά
    • Πανεπιστήμιο
  • Πρόγραμμα
    • ΦΕΚ Ίδρυσης και Κανονισμός Λειτουργίας
    • Συντονιστική Επιτροπή
    • Εξωτερική Συμβουλευτική Επιτροπή
    • Διάρκεια και Δομή Φοίτησης
    • Οδηγός Σπουδών
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου για ΜΕΑ
    • Κανονισμός Κινητικότητας
    • Κανονισμός Εξετάσεων
    • Διαχείριση Παράπονων
      • Έντυπο υποβολής παραπόνων
    • Διπλωματική Εργασία
      • Αίτηση Διπλωματικής Εργασίας
      • Διπλωματική Εργασία – Οδηγίες
      • Λίστα διπλωματικών εργασιών
    • Πολιτική Ποιότητας
    • Στοιχειοθεσία Ποιότητας 2023
  • Διδάσκοντες
  • Αιτήσεις
    • Ηλεκτρονική αίτηση
    • Αίτηση Συμμετοχής
    • Προϋποθέσεις συμμετοχής
    • Βιογραφικό
    • Συστατικές επιστολές
    • Προκήρυξη Εισαγωγής
    • Alumni
  • Νέα – Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • English
✕
Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στο χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης
27 Νοεμβρίου, 2020
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
27 Νοεμβρίου, 2020
27 Νοεμβρίου, 2020
Categories
  • Διπλωματικές
Tags

ΜΠΕΚΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των επιβατών των σιδηροδρομικών γραμμών.

Μελέτη παραπόνων στην ελληνική σιδηροδρομική αγορά.

Περίληψη
Την τελευταία εικοσαετία σημειώθηκε τεράστια αύξηση του αριθμού των επιβατών που μετακινούνται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ). Προκειμένου να προστατευτούν οι επιβάτες, η ΕΕ θέσπισε Κανονισμούς για τους μετακινούμενους με αεροπορικά, πλωτά, οδικά και σιδηροδρομικά μέσα.
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τόσο την επίγνωση από την πλευρά των επιβατών όσο και την εφαρμογή, από τους αρμόδιους φορείς στην Ελλάδα, των προβλέψεων του Κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1371/2007 σχετικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των επιβατών σιδηροδρομικών γραμμών, στα πλαίσια του ενιαίου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χώρου.
Η ερευνητική προσέγγιση θα βασιστεί στα αποτελέσματα των ερευνών Special Eurobarometer 463 και Flash Eurobarometer 485 που δημοσίευσε η ΕΕ και σε θεματική ανάλυση δείγματος παραπόνων επιβατών μέσα από τους μηχανισμούς διεκπεραίωσης
παραπόνων που τηρούν οι σιδηροδρομικές επιχειρήσεις, προκειμένου να ανταποκριθούν αποτελεσματικότερα στα αιτήματα των επιβατών.
Θα ακολουθήσουν τα αποτελέσματα και προτάσεις βελτίωσης των υφιστάμενων παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους επιβάτες του σιδηρόδρομου καθώς και περαιτέρω ερευνητικής δυνατότητας, με στόχο την αύξηση του μεριδίου της αγοράς των
σιδηροδρομικών μεταφορών, συγκριτικά με άλλα μέσα μεταφοράς.

Σημαντικοί Όροι – Λέξεις κλειδιά : σιδηρόδρομος, επιβάτες, δικαιώματα, παράπονα επιβατών

Share

Σχετικά άρθρα

27 Νοεμβρίου, 2020

Το Μεταναστευτικό Ζήτημα στην Ελλάδα και ο ρόλος των ΜΚΟ στις συνθήκες διαβίωσης των Μεταναστών στην χωρά μας.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η κοινωνική πολιτική στη Δημόσια Διοίκηση. Μελέτη περίπτωσης του Κοινωνικού Έργου της Βουλής των Ελλήνων.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ


Περισσότερα
Δημόσια Οικονομική και Πολιτική

Ηλεκτρονική αίτηση
Επικοινωνία

Πανεπιστημιούπολη Αρχαίου Ελαιώνα (Π2)
Θηβών 250 & Π. Ράλλη, 12244 Αιγάλεω
Κτίριο Δ΄ (1ος όροφος) Γραφείο 212

Τηλ. 210 5381323 & 210 5381791
E-mail: mpep@uniwa.gr


Copyright © 2025 ΠΜΣ Δημόσια Οικονομική και Πολιτικη
    • No translations available for this page
      Διαχείριση συναίνεσης για cookie
      Για να παρέχουμε τις καλύτερες εμπειρίες, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες.
      Functional Πάντα ενεργό
      The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
      Preferences
      The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
      Statistics
      The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
      Marketing
      The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
      Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
      Προβολή προτιμήσεων
      {title} {title} {title}