ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ & ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ & ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ & ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ & ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ
  • Σχετικά με Εμάς
    • Εισαγωγή
    • Μήνυμα Διευθύντριας του προγράμματος
    • Το πρόγραμμα με μια ματιά
    • Πανεπιστήμιο
  • Πρόγραμμα
    • ΦΕΚ Ίδρυσης και Κανονισμός Λειτουργίας
    • Συντονιστική Επιτροπή
    • Εξωτερική Συμβουλευτική Επιτροπή
    • Διάρκεια και Δομή Φοίτησης
    • Οδηγός Σπουδών
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου για ΜΕΑ
    • Κανονισμός Κινητικότητας
    • Κανονισμός Εξετάσεων
    • Διαχείριση Παράπονων
      • Έντυπο υποβολής παραπόνων
    • Διπλωματική Εργασία
      • Αίτηση Διπλωματικής Εργασίας
      • Διπλωματική Εργασία – Οδηγίες
      • Λίστα διπλωματικών εργασιών
    • Πολιτική Ποιότητας
    • Στοιχειοθεσία Ποιότητας 2023
  • Διδάσκοντες
  • Αιτήσεις
    • Ηλεκτρονική αίτηση
    • Αίτηση Συμμετοχής
    • Προϋποθέσεις συμμετοχής
    • Βιογραφικό
    • Συστατικές επιστολές
    • Προκήρυξη Εισαγωγής
    • Alumni
  • Νέα – Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • English
✕
Ο Ανασχεδιασμός Επιχειρησιακών Διαδικασιών
14 Απριλίου, 2020
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
14 Απριλίου, 2020
14 Απριλίου, 2020
Categories
  • Διπλωματικές
Tags

Μπίτσιος Κωνσταντίνος

ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ & ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ

ΤΡΟΠΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

 

Περίληψη

 

Στη  σύγχρονη εποχή που διανύουμε με την παγκοσμιοποίηση των αγορών και τις ραγδαίες εξελίξεις τόσο στον τεχνολογικό όσο και στον τομέα του marketing δημιουργήθηκαν νέα δεδομένα στον τραπεζικό χώρο.  Διεθνώς οι τράπεζες ρίχνουν μεγάλο βάρος στην ανάπτυξη των εναλλακτικών δικτύων (τα όποια θα αναφέρονται για συντομογραφία και σαν Ε.Δ.) ως μέσο εξυπηρέτησης της πελατείας τους και ως μέσο προώθησης των προϊόντων τους. Σαν στόχος παραμένει  πάντα η μείωση του λειτουργικού τους κόστους και η απόκτηση πλεονεκτήματος συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Τα πιο γνωστά Ε.Δ. δηλαδή τα ΑTMs (αυτόματες ταμειολογιστικές μηχανές), τα ΚΑΣ (κέντρα αυτόματων συναλλαγών), η διαδικτυακή τραπεζική (internet banking), το phone banking και η τραπεζική μέσω φορητής συσκευής με σύνδεση στο διαδίκτυο από κινητό τηλέφωνο – ταμπλέτα (mobile banking) αναβαθμίζονται συνεχώς προσπαθώντας να αποκτήσαν ένα εύχρηστο και πιο φιλικό περιβάλλον για τον χρήστη. Πιο συγκεκριμένα η πλατφόρμα της διαδικτυακής τραπεζικής το e- banking παρέχει στους πελάτες απεριόριστες δυνατότητες, οι οποίοι μπορούν να έχουν άμεση πρόσβαση επί 24ωρης βάσης σε τραπεζικές συναλλαγές με αρκετά χαμηλότερα κόστη σε σύγκριση με τα καταστήματα. Επίσης έχουν την δυνατότητα να εξυπηρετούν τον λογαριασμό τους και να προβαίνουν σε εκδόσεις χρεωστικών ή προπληρωμένων καρτών εύκολα από το e – banking τους χωρίς να χρειάζεται να μεταβούν σε κάποιο τραπεζικό κατάστημα.  Όμως όσο και να βελτιώνεται η τραπεζική εμπειρία του πελάτη, όσο και να εξελίσσεται το τραπεζικό σύστημα τουλάχιστον στην χώρας μας ο κόσμος παραμένει επιφυλακτικός στη χρήση εναλλακτικών δικτύων. Πάνω σε αυτό το θέμα τα τελευταία χρόνια οι ελληνικές τράπεζες προσπαθούν να βρουν τη λύση εκπαιδεύοντας το πελατολόγιο τους ενώ ταυτόχρονα δίνουν κίνητρα για την χρήση Ε.Δ.

Αυτή η εργασία έχει σκοπό να περιγράψει τα εναλλακτικά δίκτυα παρουσιάζοντας τις πιο σύγχρονες μορφές της ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ στις τράπεζες και τους παράγοντες που ώθησαν σε αυτήν την κατεύθυνση. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας παρουσιάζονται τα αποτελέσματα μιας έρευνας με την μορφή ερωτηματολόγιου που απευθύνθηκε στοχευμένα σε χρήστες Ε.Δ. σκοπός της οποίας να διερευνήσει στατιστικά στοιχειά όπως ποιοι τα χρησιμοποιούν, ποια είναι η γνώμη των πελατών, πόσο εύκολα είναι στην καθημερινή χρήση, για ποιους λόγους υπάρχει στροφή προς αυτά και αν έχει επιτευχθεί ο στόχος. Τέλος θα υπάρξει ανάλυση της έρευνας. 

Σημαντικοί Όροι: Εναλλακτικά δίκτυα τραπεζών, ΑΤΜ, Διαδικτυακή τραπεζική (e – banking), mobile banking, phone banking

Share

Σχετικά άρθρα

27 Νοεμβρίου, 2020

Το Μεταναστευτικό Ζήτημα στην Ελλάδα και ο ρόλος των ΜΚΟ στις συνθήκες διαβίωσης των Μεταναστών στην χωρά μας.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η κοινωνική πολιτική στη Δημόσια Διοίκηση. Μελέτη περίπτωσης του Κοινωνικού Έργου της Βουλής των Ελλήνων.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ


Περισσότερα
Δημόσια Οικονομική και Πολιτική

Ηλεκτρονική αίτηση
Επικοινωνία

Πανεπιστημιούπολη Αρχαίου Ελαιώνα (Π2)
Θηβών 250 & Π. Ράλλη, 12244 Αιγάλεω
Κτίριο Δ΄ (1ος όροφος) Γραφείο 212

Τηλ. 210 5381323 & 210 5381791
E-mail: mpep@uniwa.gr


Copyright © 2025 ΠΜΣ Δημόσια Οικονομική και Πολιτικη
    • No translations available for this page
      Διαχείριση συναίνεσης για cookie
      Για να παρέχουμε τις καλύτερες εμπειρίες, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες.
      Functional Πάντα ενεργό
      The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
      Preferences
      The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
      Statistics
      The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
      Marketing
      The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
      Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
      Προβολή προτιμήσεων
      {title} {title} {title}