ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΟΠΣ (ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ) ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗ: ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΦΚΑ (ΤΕΩΣ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ)ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΟΠΣ (ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ) ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗ: ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΦΚΑ (ΤΕΩΣ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ)ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΟΠΣ (ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ) ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗ: ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΦΚΑ (ΤΕΩΣ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ)ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΟΠΣ (ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ) ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗ: ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΦΚΑ (ΤΕΩΣ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ)
  • Σχετικά με Εμάς
    • Εισαγωγή
    • Μήνυμα Διευθύντριας του προγράμματος
    • Το πρόγραμμα με μια ματιά
    • Πανεπιστήμιο
  • Πρόγραμμα
    • ΦΕΚ Ίδρυσης και Κανονισμός Λειτουργίας
    • Συντονιστική Επιτροπή
    • Εξωτερική Συμβουλευτική Επιτροπή
    • Διάρκεια και Δομή Φοίτησης
    • Οδηγός Σπουδών
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου για ΜΕΑ
    • Κανονισμός Κινητικότητας
    • Κανονισμός Εξετάσεων
    • Διαχείριση Παράπονων
      • Έντυπο υποβολής παραπόνων
    • Διπλωματική Εργασία
      • Αίτηση Διπλωματικής Εργασίας
      • Διπλωματική Εργασία – Οδηγίες
      • Λίστα διπλωματικών εργασιών
    • Πολιτική Ποιότητας
    • Στοιχειοθεσία Ποιότητας 2023
  • Διδάσκοντες
  • Αιτήσεις
    • Ηλεκτρονική αίτηση
    • Αίτηση Συμμετοχής
    • Προϋποθέσεις συμμετοχής
    • Βιογραφικό
    • Συστατικές επιστολές
    • Προκήρυξη Εισαγωγής
    • Alumni
  • Νέα – Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • English
✕
ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ Κ.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
14 Απριλίου, 2020
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΠΙΕΡΙΑΣ
14 Απριλίου, 2020
14 Απριλίου, 2020
Categories
  • Διπλωματικές
Tags

Σακαρέλλου Αικατερίνη

ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΟΠΣ (ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ) ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗ: ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΦΚΑ (ΤΕΩΣ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ)

Περίληψη

 

Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνηθούν οι απόψεις εργαζομένων στη δημόσια ασφάλιση, αναφορικά με τις υπηρεσίες που προσφέρει το ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα ΕΦΚΑ. Για τους σκοπούς της έρευνας, δημιουργήθηκε κατάλληλο ερωτηματολόγιο, το οποίο σχετίζεται με τις απόψεις των ερωτηθέντων ως προς τις λειτουργίες του συστήματος. Το ερωτηματολόγιο συμπλήρωσαν συνολικά 196 δημόσιοι υπάλληλοι όλων των βαθμίδων και υψηλόβαθμα στελέχη στον οργανισμό εργασίας τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, αναφορικά με την ικανοποίηση του προσωπικού από την αποδοτικότητα του προγράμματος, οι απόψεις είναι ουδέτερες. Τα κριτήρια που παρακινούν στην επιλογή του προγράμματος, είναι η ευκολία στη χρήση του και η ευκολία στην εκμάθησή του. Μερικοί λόγοι μη χρήσης του πληροφοριακού συστήματος, είναι η επισφάλεια του απορρήτου, η δυσκολία χρήσης και η έλλειψη τεχνογνωσίας και εκπαίδευσης. Αναφορικά με την ικανοποίηση του προσωπικού από τη χρηστικότητα του λογισμικού, φάνηκε πως μελλοντικά αυτό μπορεί να εντάξει δομικές μονάδες που λείπουν στην παρούσα φάση. Επίσης η χρήση του συστήματος απαιτεί περισσότερο χρόνο από ότι θα έπρεπε, σε σχέση με τους προϊσταμένους και τους διευθυντές, ενώ όσοι χρησιμοποιούν γενικότερα εφαρμογές πληροφορικής και διαδικτύου, θεωρούν ότι το πρόγραμμα επιτυγχάνει αποδοτική συνεργασία με άλλες βαθμίδες. Οι νεότεροι σε ηλικία εργαζόμενοι είναι πιο θετικοί ως προς το ότι η ευκολία στην εκμάθηση του προγράμματος είναι σημαντικός παράγοντας για την χρήση του. Επιπλέον, καθώς αυξάνεται το επίπεδο εκπαίδευσης, αυξάνεται και η σημαντικότητα της πληρότητας του συστήματος αναφορικά με τις λειτουργίες και τις φόρμες του προγράμματος για τη χρήση του. Οι απόφοιτοι μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι πιο θετικοί ως προς τη σημαντικότητα των ζητημάτων οργάνωσης, ώστε να χρησιμοποιούν το πρόγραμμα. Ακόμη, οι ερωτηθέντες που χρησιμοποιούν εφαρμογές και υπηρεσίες πληροφορικής και διαδικτύου θεωρούν σημαντικότερη την ευκολία εκμάθησης του προγράμματος, τη χρήση του και την εξαγωγή στατιστικών, ώστε να χρησιμοποιούν το πρόγραμμα, σε σχέση με όσους ερωτηθέντες δεν χρησιμοποιούν εφαρμογές και υπηρεσίες πληροφορικής. Καθώς αυξάνεται το επίπεδο της εκπαίδευσης, τόσο πιο αρνητικοί είναι οι ερωτηθέντες ως προς το ότι όλες οι απαιτήσεις του χρήστη καλύπτονται από τις λειτουργίες του συστήματος. Επιπλέον, φαίνεται πως οι ερωτηθέντες που χρησιμοποιούν εφαρμογές και υπηρεσίες πληροφορικής, είναι περισσότερο θετικοί αναφορικά με το ότι το σύστημα είναι απαραίτητο για τη σωστή εκτέλεση της εργασίας τους και πως θα έκαναν συστάσεις για το σύστημα αυτό.

Σημαντικοί Όροι: Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα, ΕΦΚΑ, δημόσια ασφάλιση, αποδοτικότητα

 

Share

Σχετικά άρθρα

27 Νοεμβρίου, 2020

Το Μεταναστευτικό Ζήτημα στην Ελλάδα και ο ρόλος των ΜΚΟ στις συνθήκες διαβίωσης των Μεταναστών στην χωρά μας.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η κοινωνική πολιτική στη Δημόσια Διοίκηση. Μελέτη περίπτωσης του Κοινωνικού Έργου της Βουλής των Ελλήνων.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ


Περισσότερα
Δημόσια Οικονομική και Πολιτική

Ηλεκτρονική αίτηση
Επικοινωνία

Πανεπιστημιούπολη Αρχαίου Ελαιώνα (Π2)
Θηβών 250 & Π. Ράλλη, 12244 Αιγάλεω
Κτίριο Δ΄ (1ος όροφος) Γραφείο 212

Τηλ. 210 5381323 & 210 5381791
E-mail: mpep@uniwa.gr


Copyright © 2025 ΠΜΣ Δημόσια Οικονομική και Πολιτικη
    • No translations available for this page
      Διαχείριση συναίνεσης για cookie
      Για να παρέχουμε τις καλύτερες εμπειρίες, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες.
      Functional Πάντα ενεργό
      The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
      Preferences
      The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
      Statistics
      The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
      Marketing
      The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
      Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
      Προβολή προτιμήσεων
      {title} {title} {title}