Ολική Ποιότητα και ικανοποίηση χρηστών υπηρεσιών υγείας. Μελέτη περίπτωσης: εξωτερικά ιατρεία δημόσιου  νοσοκομείουΟλική Ποιότητα και ικανοποίηση χρηστών υπηρεσιών υγείας. Μελέτη περίπτωσης: εξωτερικά ιατρεία δημόσιου  νοσοκομείουΟλική Ποιότητα και ικανοποίηση χρηστών υπηρεσιών υγείας. Μελέτη περίπτωσης: εξωτερικά ιατρεία δημόσιου  νοσοκομείουΟλική Ποιότητα και ικανοποίηση χρηστών υπηρεσιών υγείας. Μελέτη περίπτωσης: εξωτερικά ιατρεία δημόσιου  νοσοκομείου
  • Σχετικά με Εμάς
    • Εισαγωγή
    • Μήνυμα Διευθύντριας του προγράμματος
    • Το πρόγραμμα με μια ματιά
    • Πανεπιστήμιο
  • Πρόγραμμα
    • ΦΕΚ Ίδρυσης και Κανονισμός Λειτουργίας
    • Συντονιστική Επιτροπή
    • Εξωτερική Συμβουλευτική Επιτροπή
    • Διάρκεια και Δομή Φοίτησης
    • Οδηγός Σπουδών
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου για ΜΕΑ
    • Κανονισμός Κινητικότητας
    • Κανονισμός Εξετάσεων
    • Διαχείριση Παράπονων
      • Έντυπο υποβολής παραπόνων
    • Διπλωματική Εργασία
      • Αίτηση Διπλωματικής Εργασίας
      • Διπλωματική Εργασία – Οδηγίες
      • Λίστα διπλωματικών εργασιών
    • Πολιτική Ποιότητας
    • Στοιχειοθεσία Ποιότητας 2023
  • Διδάσκοντες
  • Αιτήσεις
    • Ηλεκτρονική αίτηση
    • Αίτηση Συμμετοχής
    • Προϋποθέσεις συμμετοχής
    • Βιογραφικό
    • Συστατικές επιστολές
    • Προκήρυξη Εισαγωγής
    • Alumni
  • Νέα – Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • English
✕
Ο ρόλος των αμοιβών ως παράγοντας παρακίνησης των εργαζομένων του τραπεζικού τομέα και η συγκριτική του απεικόνιση κατά την περίοδο 2008-2018.
17 Απριλίου, 2020
Η ΑΣΚΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ. ΒΑΘΜΟΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΒΡΕΦΙΚΩΝ – ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΥΠΟ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ. Η ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑ
17 Απριλίου, 2020
17 Απριλίου, 2020
Categories
  • Διπλωματικές
Tags

Ασημίνα Τσάμου

Ολική Ποιότητα και ικανοποίηση χρηστών υπηρεσιών υγείας. Μελέτη περίπτωσης: εξωτερικά ιατρεία δημόσιου  νοσοκομείου

 

Περίληψη

 

Σκοπός: Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη της σημασίας της ολικής ποιότητας μέσω της διερεύνησης του βαθμού ικανοποίησης των χρηστών υπηρεσιών υγείας στα εξωτερικά ιατρεία ενός δημοσίου νοσοκομείου στην Ελλάδα και ως μελέτη περίπτωσης χρησιμοποιήθηκαν τα εξωτερικά ιατρεία του Νοσηλευτικού Ιδρύματος Μετοχικού Ταμείου Στρατού (Ν.Ι.Μ.Τ.Σ.).

 Υλικό –Μέθοδος: Για τη συλλογή των δεδομένων της έρευνας ως εργαλείο χρησιμοποιήθηκε ένα ειδικά σχεδιασμένο, δομημένο, ερωτηματολόγιο, το οποίο συμπληρώθηκε από δείγμα 212 χρηστών υπηρεσιών υγείας (106 άνδρες και 106 γυναίκες), ηλικίας μεταξύ 15-65 χρόνων και πάνω. Οι ερωτήσεις κλειστού τύπου αφορούσαν στα δημογραφικά και κοινωνικά στοιχεία των ερωτώμενων και γενικά σε όλη τη διαδικασία παροχής υπηρεσιών στα εξωτερικά ιατρεία του Νοσοκομείου κατά την πρωινή λειτουργία (από το κλείσιμο του ραντεβού έως την αναχώρηση από το ιατρείο). Οι ερωτήσεις ανοικτού τύπου αφορούσαν στον εντοπισμό τυχόν προβλημάτων και προτεινόμενους τρόπους επίλυσης. Η έρευνα υλοποιήθηκε τον Μάρτιο του 2015.

Αποτελέσματα: Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η πλειονότητα (87,2%) των χρηστών ήταν ικανοποιημένοι/πολύ ικανοποιημένοι συνολικά από την εμπειρία τους σχετικά με τη φροντίδα που τους παρασχέθηκε. Ποσοστό 69,8% των συμμετεχόντων στην έρευνα ήταν κατά κύριο λόγο δικαιούχοι παροχής περίθαλψης στο ΝΙΜΤΣ. Ποσοστό μεγαλύτερο από 96% ήταν ικανοποιημένο/πολύ ικανοποιημένο από τη διαδικασία της εξέτασης και την επαφή του με το προσωπικό των εξωτερικών ιατρείων, νοσηλεύτριες, ιατρούς, διοικητικό προσωπικό. Μάλιστα η βαθμολογία ικανοποίησης βρέθηκε να διαφέρει σημαντικά ανάλογα με το ιατρείο που επισκέφτηκαν οι συμμετέχοντες. Συχνότερο πρόβλημα που αναφέρθηκε ήταν η μεγάλη καθυστέρηση στην αναμονή και στο κλείσιμο ραντεβού (22,2%).

Συμπεράσματα: Στην έρευνα διαπιστώθηκαν υψηλά ποσοστά ικανοποίησης των χρηστών υπηρεσιών υγείας που παρέχονται από το ιατρικό, νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό που εργάζεται στα εξωτερικά ιατρεία του ΝΙΜΤΣ. Τα προβλήματα που επισημαίνονται σχετικά με την καθυστέρηση στην αναμονή, στο κλείσιμο ραντεβού κ.ά., θα μπορούσαν να μελετηθούν από τη Διοίκηση για την περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας των παρεχομένων φροντίδων υγείας μέσω των αρχών διοίκησης ολικής ποιότητας για αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα.

 

Σημαντικοί Όροι: ολική ποιότητα, ικανοποίηση, υπηρεσίες υγείας, εξωτερικοί ασθενείς, εξωτερικά ιατρεία

Share

Σχετικά άρθρα

27 Νοεμβρίου, 2020

Το Μεταναστευτικό Ζήτημα στην Ελλάδα και ο ρόλος των ΜΚΟ στις συνθήκες διαβίωσης των Μεταναστών στην χωρά μας.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η κοινωνική πολιτική στη Δημόσια Διοίκηση. Μελέτη περίπτωσης του Κοινωνικού Έργου της Βουλής των Ελλήνων.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ


Περισσότερα
Δημόσια Οικονομική και Πολιτική

Ηλεκτρονική αίτηση
Επικοινωνία

Πανεπιστημιούπολη Αρχαίου Ελαιώνα (Π2)
Θηβών 250 & Π. Ράλλη, 12244 Αιγάλεω
Κτίριο Δ΄ (1ος όροφος) Γραφείο 212

Τηλ. 210 5381323 & 210 5381791
E-mail: mpep@uniwa.gr


Copyright © 2025 ΠΜΣ Δημόσια Οικονομική και Πολιτικη
    • No translations available for this page
      Διαχείριση συναίνεσης για cookie
      Για να παρέχουμε τις καλύτερες εμπειρίες, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες.
      Functional Πάντα ενεργό
      The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
      Preferences
      The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
      Statistics
      The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
      Marketing
      The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
      Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
      Προβολή προτιμήσεων
      {title} {title} {title}