Ο Έλεγχος ως Βασικό Εργαλείο Μέτρησης και Βελτίωσης της Ποιότητας στον Κλάδο Παροχής ΥπηρεσιώνΟ Έλεγχος ως Βασικό Εργαλείο Μέτρησης και Βελτίωσης της Ποιότητας στον Κλάδο Παροχής ΥπηρεσιώνΟ Έλεγχος ως Βασικό Εργαλείο Μέτρησης και Βελτίωσης της Ποιότητας στον Κλάδο Παροχής ΥπηρεσιώνΟ Έλεγχος ως Βασικό Εργαλείο Μέτρησης και Βελτίωσης της Ποιότητας στον Κλάδο Παροχής Υπηρεσιών
  • Σχετικά με Εμάς
    • Εισαγωγή
    • Μήνυμα Διευθύντριας του προγράμματος
    • Το πρόγραμμα με μια ματιά
    • Πανεπιστήμιο
  • Πρόγραμμα
    • ΦΕΚ Ίδρυσης και Κανονισμός Λειτουργίας
    • Συντονιστική Επιτροπή
    • Εξωτερική Συμβουλευτική Επιτροπή
    • Διάρκεια και Δομή Φοίτησης
    • Οδηγός Σπουδών
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου για ΜΕΑ
    • Κανονισμός Κινητικότητας
    • Κανονισμός Εξετάσεων
    • Διαχείριση Παράπονων
      • Έντυπο υποβολής παραπόνων
    • Διπλωματική Εργασία
      • Αίτηση Διπλωματικής Εργασίας
      • Διπλωματική Εργασία – Οδηγίες
      • Λίστα διπλωματικών εργασιών
    • Πολιτική Ποιότητας
    • Στοιχειοθεσία Ποιότητας 2023
  • Διδάσκοντες
  • Αιτήσεις
    • Ηλεκτρονική αίτηση
    • Αίτηση Συμμετοχής
    • Προϋποθέσεις συμμετοχής
    • Βιογραφικό
    • Συστατικές επιστολές
    • Προκήρυξη Εισαγωγής
    • Alumni
  • Νέα – Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • English
✕
ΟΙ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΩΝ ΠΑΡΑΒΑΣΕΩΝ –ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
17 Απριλίου, 2020
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΕΣΠΑ 2014-2020
17 Απριλίου, 2020
17 Απριλίου, 2020
Categories
  • Διπλωματικές
Tags

Γεώργιος Αργυρόπουλος

«Ο Έλεγχος ως Βασικό Εργαλείο Μέτρησης και Βελτίωσης της Ποιότητας στον Κλάδο Παροχής Υπηρεσιών»

Περίληψη

 

Στην εργασία αυτή ο στόχος είναι να διαπιστωθεί η εφαρμογή των συστημάτων ποιότητας σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο παροχής υπηρεσιών. Ο λόγος για τον οποίο μελετήθηκε η εφαρμογή των συστημάτων ποιότητας στον κλάδο παροχής υπηρεσιών είναι ότι η ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας επηρεάζει τόσο άμεσα όσο και έμμεσα την απόδοση της επιχείρησης που την παρέχει. Μάλιστα, καθώς στην παροχή της υπηρεσίας εμπλέκονται όλα τα μέλη του οργανισμού/επιχείρησης, η συνεργασία για την επίτευξη των στόχων ποιότητας είναι κρίσιμη σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών. Η εμπειρική μελέτη διενεργήθηκε μέσω ποσοτικής έρευνας και με την αποστολή δύο δομημένων ερωτηματολογίων σε υπεύθυνους ποιότητας/γενικούς διευθυντές και σε εργαζομένους των επιχειρήσεων του κλάδου των τηλεπικοινωνιών.  Επιπλέον, διαμοιράστηκαν ερωτηματολόγια και στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, η οποία και εφαρμόζει συστήματα διαχείρισης ποιότητας. Το δείγμα προέρχεται από δέκα επιχειρήσεις του κλάδου των τηλεπικοινωνιών. Το δείγμα των εργαζομένων ανήλθε σε 100 συμμετέχοντες. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι δε χρησιμοποιούν όλες οι επιχειρήσεις συστήματα διαχείρισης ποιότητας. Επίσης, οι διαδικασίες οι οποίες σχετίζονται με τη βελτίωση της ποιότητας θα πρέπει να ενισχυθούν, καθώς όπως προέκυψε, η εφαρμογή των εργαλείων και διαδικασιών ποιότητας δεν έχει οδηγήσει στο να αποκομιστούν όλα τα οφέλη που πηγάζουν από αυτή, όπως η αύξηση της πελατείας, η αύξηση στην ικανοποίηση των πελατών και η βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης υπηρεσίας. Όπως δήλωσαν οι συμμετέχοντες, θα πρέπει να παρασχεθούν κίνητρα έτσι ώστε να μπορέσουν να επιτευχθούν οι στόχοι ποιότητας των επιχειρήσεων.

 

Σημαντικοί όροι: Ποιότητα, ΔΟΠ, ΣΔΠ. Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, τομέας υπηρεσιών.

Share

Σχετικά άρθρα

27 Νοεμβρίου, 2020

Το Μεταναστευτικό Ζήτημα στην Ελλάδα και ο ρόλος των ΜΚΟ στις συνθήκες διαβίωσης των Μεταναστών στην χωρά μας.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η κοινωνική πολιτική στη Δημόσια Διοίκηση. Μελέτη περίπτωσης του Κοινωνικού Έργου της Βουλής των Ελλήνων.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ


Περισσότερα
Δημόσια Οικονομική και Πολιτική

Ηλεκτρονική αίτηση
Επικοινωνία

Πανεπιστημιούπολη Αρχαίου Ελαιώνα (Π2)
Θηβών 250 & Π. Ράλλη, 12244 Αιγάλεω
Κτίριο Δ΄ (1ος όροφος) Γραφείο 212

Τηλ. 210 5381323 & 210 5381791
E-mail: mpep@uniwa.gr


Copyright © 2025 ΠΜΣ Δημόσια Οικονομική και Πολιτικη
    • No translations available for this page
      Διαχείριση συναίνεσης για cookie
      Για να παρέχουμε τις καλύτερες εμπειρίες, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες.
      Functional Πάντα ενεργό
      The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
      Preferences
      The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
      Statistics
      The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
      Marketing
      The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
      Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
      Προβολή προτιμήσεων
      {title} {title} {title}