Μέτρηση ικανοποίησης των φοιτητών από τις διοικητικές υπηρεσίες των ΑΕΙ. Η περίπτωση των Γραμματειών του ΑΕΙ Πειραιά Τ.Τ.Μέτρηση ικανοποίησης των φοιτητών από τις διοικητικές υπηρεσίες των ΑΕΙ. Η περίπτωση των Γραμματειών του ΑΕΙ Πειραιά Τ.Τ.Μέτρηση ικανοποίησης των φοιτητών από τις διοικητικές υπηρεσίες των ΑΕΙ. Η περίπτωση των Γραμματειών του ΑΕΙ Πειραιά Τ.Τ.Μέτρηση ικανοποίησης των φοιτητών από τις διοικητικές υπηρεσίες των ΑΕΙ. Η περίπτωση των Γραμματειών του ΑΕΙ Πειραιά Τ.Τ.
  • Σχετικά με Εμάς
    • Εισαγωγή
    • Μήνυμα Διευθύντριας του προγράμματος
    • Το πρόγραμμα με μια ματιά
    • Πανεπιστήμιο
  • Πρόγραμμα
    • ΦΕΚ Ίδρυσης και Κανονισμός Λειτουργίας
    • Συντονιστική Επιτροπή
    • Εξωτερική Συμβουλευτική Επιτροπή
    • Διάρκεια και Δομή Φοίτησης
    • Οδηγός Σπουδών
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου για ΜΕΑ
    • Κανονισμός Κινητικότητας
    • Κανονισμός Εξετάσεων
    • Διαχείριση Παράπονων
      • Έντυπο υποβολής παραπόνων
    • Διπλωματική Εργασία
      • Αίτηση Διπλωματικής Εργασίας
      • Διπλωματική Εργασία – Οδηγίες
      • Λίστα διπλωματικών εργασιών
    • Πολιτική Ποιότητας
    • Στοιχειοθεσία Ποιότητας 2023
  • Διδάσκοντες
  • Αιτήσεις
    • Ηλεκτρονική αίτηση
    • Αίτηση Συμμετοχής
    • Προϋποθέσεις συμμετοχής
    • Βιογραφικό
    • Συστατικές επιστολές
    • Προκήρυξη Εισαγωγής
    • Alumni
  • Νέα – Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • English
✕
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΦΛΟΙΣΒΟΥ
17 Απριλίου, 2020
Συσχέτιση της αύξησης των φόρων κατανάλωσης (Ε.Φ.Κ. και Φ.Π.Α.) στα καπνικά προϊόντα, με την ανάπτυξη της παραοικονομίας στον τομέα αυτό, σε συνθήκες οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα
17 Απριλίου, 2020
17 Απριλίου, 2020
Categories
  • Διπλωματικές
Tags

Μαρία Πράκουρα

Μέτρηση ικανοποίησης των φοιτητών από τις διοικητικές υπηρεσίες των ΑΕΙ. Η περίπτωση των Γραμματειών του ΑΕΙ Πειραιά Τ.Τ.

Περίληψη

 

Η ποιότητα των υπηρεσιών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση καθώς και η ικανοποίηση των φοιτητών που απορρέει από αυτήν, αποτελούν θέματα που έχουν απασχολήσει τους ερευνητές τις τελευταίες δεκαετίες. Ενώ όμως έχει πραγματοποιηθεί πληθώρα ερευνών για την ικανοποίηση των φοιτητών από την εκπαιδευτική διαδικασία και το πρόγραμμα σπουδών, έχει εξεταστεί ελάχιστα η ποιότητα των παρεχόμενων διοικητικών υπηρεσιών των Τριτοβάθμιων Ιδρυμάτων. Στην παρούσα εργασία θεωρώντας τους φοιτητές ως πελάτες στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση και την ποιότητα των διοικητικών υπηρεσιών ως ένα από τους παράγοντες που επηρεάζουν την συνολική ικανοποίηση των φοιτητών, επιχειρείται η καταγραφή και η αποτύπωση της ικανοποίησης που λαμβάνουν οι φοιτητές από τις παρεχόμενες διοικητικές υπηρεσίες των Γραμματειών των Τμημάτων.

 Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε συμμετείχαν 720 φοιτητές του ΑΕΙ Πειραιά Τ.Τ.. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι φοιτητές εμφανίζονται μέτρια ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες αυτές. Από την ανάλυση των αποτελεσμάτων προκύπτει ότι η χαμηλή ικανοποίηση των φοιτητών σχετίζεται κυρίως με τη συμπεριφορά του προσωπικού.

 

Σημαντικοί όροι: Ποιότητα υπηρεσιών, Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Ικανοποίηση φοιτητών, Διοικητικές υπηρεσίες, ΑΕΙ Πειραιά Τ.Τ.

Share

Σχετικά άρθρα

27 Νοεμβρίου, 2020

Το Μεταναστευτικό Ζήτημα στην Ελλάδα και ο ρόλος των ΜΚΟ στις συνθήκες διαβίωσης των Μεταναστών στην χωρά μας.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η κοινωνική πολιτική στη Δημόσια Διοίκηση. Μελέτη περίπτωσης του Κοινωνικού Έργου της Βουλής των Ελλήνων.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ


Περισσότερα
Δημόσια Οικονομική και Πολιτική

Ηλεκτρονική αίτηση
Επικοινωνία

Πανεπιστημιούπολη Αρχαίου Ελαιώνα (Π2)
Θηβών 250 & Π. Ράλλη, 12244 Αιγάλεω
Κτίριο Δ΄ (1ος όροφος) Γραφείο 212

Τηλ. 210 5381323 & 210 5381791
E-mail: mpep@uniwa.gr


Copyright © 2025 ΠΜΣ Δημόσια Οικονομική και Πολιτικη
    • No translations available for this page
      Διαχείριση συναίνεσης για cookie
      Για να παρέχουμε τις καλύτερες εμπειρίες, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες.
      Functional Πάντα ενεργό
      The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
      Preferences
      The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
      Statistics
      The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
      Marketing
      The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
      Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
      Προβολή προτιμήσεων
      {title} {title} {title}