Ικανοποίηση ασφαλισμένων από τη λειτουργία του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας.Μελέτη περίπτωση: Περιφερειακή Διεύθυνση Φθιώτιδας.Ικανοποίηση ασφαλισμένων από τη λειτουργία του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας.Μελέτη περίπτωση: Περιφερειακή Διεύθυνση Φθιώτιδας.Ικανοποίηση ασφαλισμένων από τη λειτουργία του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας.Μελέτη περίπτωση: Περιφερειακή Διεύθυνση Φθιώτιδας.Ικανοποίηση ασφαλισμένων από τη λειτουργία του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας.Μελέτη περίπτωση: Περιφερειακή Διεύθυνση Φθιώτιδας.
  • Σχετικά με Εμάς
    • Εισαγωγή
    • Μήνυμα Διευθύντριας του προγράμματος
    • Το πρόγραμμα με μια ματιά
    • Πανεπιστήμιο
  • Πρόγραμμα
    • ΦΕΚ Ίδρυσης και Κανονισμός Λειτουργίας
    • Συντονιστική Επιτροπή
    • Εξωτερική Συμβουλευτική Επιτροπή
    • Διάρκεια και Δομή Φοίτησης
    • Οδηγός Σπουδών
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου για ΜΕΑ
    • Κανονισμός Κινητικότητας
    • Κανονισμός Εξετάσεων
    • Διαχείριση Παράπονων
      • Έντυπο υποβολής παραπόνων
    • Διπλωματική Εργασία
      • Αίτηση Διπλωματικής Εργασίας
      • Διπλωματική Εργασία – Οδηγίες
      • Λίστα διπλωματικών εργασιών
    • Πολιτική Ποιότητας
    • Στοιχειοθεσία Ποιότητας 2023
  • Διδάσκοντες
  • Αιτήσεις
    • Ηλεκτρονική αίτηση
    • Αίτηση Συμμετοχής
    • Προϋποθέσεις συμμετοχής
    • Βιογραφικό
    • Συστατικές επιστολές
    • Προκήρυξη Εισαγωγής
    • Alumni
  • Νέα – Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • English
✕
Η Έκταση του Φαινομένου της Μη Φορολογικής Συμμόρφωσης των Ελληνικών Επιχειρήσεων πριν και μετά την οικονομική κρίση του 2008: Εμπειρική Μελέτη
3 Μαρτίου, 2020
Το Δημόσιο Χρέος της Ελλάδας από την μεταπολίτευση μέχρι την υπογραφή της Συνθήκης του Μάαστριχτ
3 Μαρτίου, 2020
3 Μαρτίου, 2020
Categories
  • Διπλωματικές
Tags

ΚΟΡΚΟΥ ΑΜΑΛΙΑ

Ικανοποίηση ασφαλισμένων από τη λειτουργία του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας.Μελέτη περίπτωση: Περιφερειακή Διεύθυνση Φθιώτιδας.

 

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Η δημιουργία του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ)   συνιστά τη σημαντικότερη μεταρρύθμιση των τελευταίων ετών στην Ελλάδα. Ο ΕΟΠΠΥ έχοντας ως αποστολή την ισότιμη πρόσβαση των ασφαλισμένων  σε ένα ενιαίο σύστημα παροχής υπηρεσιών υγείας, σκοπεύει στην πρόληψη, διατήρηση, προαγωγή και προστασία της υγείας.  Η παρούσα  εργασία έχει σκοπό την αξιολόγηση της γενικής εικόνας που έχουν οι ασφαλισμένοι για τη λειτουργία του ΕΟΠΥΥ, ειδικότερα προσπαθεί να καταδείξει το βαθμό ικανοποίησης των ασφαλισμένων που προσέρχονται στο Τμήμα Παροχών Ασθενείας της ΠΕ.ΔΙ. ΕΟΠΥΥ  Φθιώτιδας, στην οποία υπηρετώ.

Αντικείμενο του πρώτου κεφαλαίου είναι η παρουσίαση  του Εθνικού Οργανισμού  Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ). Μέσα από μία σύντομη ιστορική αναδρομή στην εξέλιξη της κοινωνικής ασφάλειας και των συστημάτων υγείας, προκύπτουν οι λόγοι που οδήγησαν στη σύστασή του. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρονται θεωρίες που αφορούν την ποιότητα παροχής υπηρεσιών από το δημόσιο τομέα στην Ελλάδα. Ακολουθεί μία καταγραφή στους παράγοντες που επηρεάζουν  την ικανοποίηση αλλά και τα πλεονεκτήματα από τη μέτρησή της για την απόδοση των υπηρεσιών και δη στον τομέα της υγείας. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ως μελέτη περίπτωσης  η ΠΕ.ΔΙ. Φθιώτιδας, της  οποίας οι προσφερόμενες υπηρεσίες ζητήθηκαν να κριθούν από τους ασφαλισμένους της χωρικής της αρμοδιότητας. Περιγράφονται οι αρμοδιότητες ανά τμήμα, η σύνθεση του προσωπικού και το δίκτυο των συμβεβλημένων προμηθευτών υγείας.   Στο τέταρτο  κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο σκοπό της έρευνας, τα ερευνητικά ερωτήματα, τη μεθοδολογία προσέγγισης, το δείγμα,  τους περιορισμούς και τα ηθικά ζητήματα. Ακολουθεί  το πέμπτο κεφάλαιο στο οποίο εξετάζεται η αξιοπιστία της έρευνας και η στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων, αρχικά για κάθε ερώτημα και στη συνέχεια παρουσιάζεται η συνάφεια μεταξύ επιλεγμένων ερωτημάτων. Στο έκτο και τελευταίο κεφάλαιο, παρατίθενται τα συμπεράσματα της έρευνας, γίνονται προτάσεις για βελτίωση της διαδικασίας εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων, στα σημεία που επιδέχονται βελτίωση, καθώς και  πρόταση για μελλοντική έρευνα.

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ:  E.O.Π.Y.Y., ικανοποίηση, ποιότητα, ασφαλισμένος, Φθιώτιδα.

Share

Σχετικά άρθρα

27 Νοεμβρίου, 2020

Το Μεταναστευτικό Ζήτημα στην Ελλάδα και ο ρόλος των ΜΚΟ στις συνθήκες διαβίωσης των Μεταναστών στην χωρά μας.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η κοινωνική πολιτική στη Δημόσια Διοίκηση. Μελέτη περίπτωσης του Κοινωνικού Έργου της Βουλής των Ελλήνων.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ


Περισσότερα
Δημόσια Οικονομική και Πολιτική

Ηλεκτρονική αίτηση
Επικοινωνία

Πανεπιστημιούπολη Αρχαίου Ελαιώνα (Π2)
Θηβών 250 & Π. Ράλλη, 12244 Αιγάλεω
Κτίριο Δ΄ (1ος όροφος) Γραφείο 212

Τηλ. 210 5381323 & 210 5381791
E-mail: mpep@uniwa.gr


Copyright © 2025 ΠΜΣ Δημόσια Οικονομική και Πολιτικη
    • No translations available for this page
      Διαχείριση συναίνεσης για cookie
      Για να παρέχουμε τις καλύτερες εμπειρίες, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες.
      Functional Πάντα ενεργό
      The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
      Preferences
      The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
      Statistics
      The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
      Marketing
      The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
      Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
      Προβολή προτιμήσεων
      {title} {title} {title}