Η ενημέρωση-πληροφόρηση των πολιτών από απόσταση στο Δημόσιο τομέα. Μελέτη περίπτωσης: η Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πολιτών του ΕΦΚΑΗ ενημέρωση-πληροφόρηση των πολιτών από απόσταση στο Δημόσιο τομέα. Μελέτη περίπτωσης: η Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πολιτών του ΕΦΚΑΗ ενημέρωση-πληροφόρηση των πολιτών από απόσταση στο Δημόσιο τομέα. Μελέτη περίπτωσης: η Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πολιτών του ΕΦΚΑΗ ενημέρωση-πληροφόρηση των πολιτών από απόσταση στο Δημόσιο τομέα. Μελέτη περίπτωσης: η Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πολιτών του ΕΦΚΑ
  • Σχετικά με Εμάς
    • Εισαγωγή
    • Μήνυμα Διευθύντριας του προγράμματος
    • Το πρόγραμμα με μια ματιά
    • Πανεπιστήμιο
  • Πρόγραμμα
    • ΦΕΚ Ίδρυσης και Κανονισμός Λειτουργίας
    • Συντονιστική Επιτροπή
    • Εξωτερική Συμβουλευτική Επιτροπή
    • Διάρκεια και Δομή Φοίτησης
    • Οδηγός Σπουδών
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου για ΜΕΑ
    • Κανονισμός Κινητικότητας
    • Κανονισμός Εξετάσεων
    • Διαχείριση Παράπονων
      • Έντυπο υποβολής παραπόνων
    • Διπλωματική Εργασία
      • Αίτηση Διπλωματικής Εργασίας
      • Διπλωματική Εργασία – Οδηγίες
      • Λίστα διπλωματικών εργασιών
    • Πολιτική Ποιότητας
    • Στοιχειοθεσία Ποιότητας 2023
  • Διδάσκοντες
  • Αιτήσεις
    • Ηλεκτρονική αίτηση
    • Αίτηση Συμμετοχής
    • Προϋποθέσεις συμμετοχής
    • Βιογραφικό
    • Συστατικές επιστολές
    • Προκήρυξη Εισαγωγής
    • Alumni
  • Νέα – Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • English
✕
Η δράση και η αποτελεσματικότητα των ελεγκτικών μηχανισμών επί των δημοσίων δαπανών στην Ελλάδα, κατά την περίοδο 2009-2014
18 Απριλίου, 2020
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ: ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
22 Ιουνίου, 2020
22 Ιουνίου, 2020
Categories
  • Διπλωματικές
Tags

ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

 

Η ενημέρωση-πληροφόρηση των πολιτών από απόσταση στο Δημόσιο τομέα. Μελέτη περίπτωσης: η Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πολιτών του ΕΦΚΑ.

 

Περίληψη

Η μετάβαση στην κοινωνία της πληροφορίας και των σύγχρονων τεχνολογιών έφερε μια νέα εποχή για τη δημόσια διοίκηση. Η ενημέρωση και η πληροφόρηση των πολιτών περνούν πια μέσα από τα ψηφιακά κανάλια των τεχνολογιών της πληροφορικής και των επικοινωνιών (ΤΠΕ), ως μέρος ενός ευρύτερου συνόλου δράσεων στα πλαίσια της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Στην παρούσα εργασία θα παρουσιάσουμε τις βασικές έννοιες της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, την πορεία εξάπλωσής της σε Ευρώπη και Ελλάδα, τον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ) και τη Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πολιτών. Σκοπός της εργασίας είναι να διαπιστώσουμε το βαθμό υλοποίησης της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης από τη Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πολιτών και το βαθμό ετοιμότητας του ανθρώπινου δυναμικού της Διεύθυνσης να υιοθετήσει το όραμα της Διοίκησης για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΕΦΚΑ. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε, είναι η ποσοτική έρευνα με χρήση ερωτηματολογίων.

 

 

Σημαντικοί όροι: Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, ΕΦΚΑ, Εξυπηρέτηση Πολιτών, ΤΠΕ

Share

Σχετικά άρθρα

27 Νοεμβρίου, 2020

Το Μεταναστευτικό Ζήτημα στην Ελλάδα και ο ρόλος των ΜΚΟ στις συνθήκες διαβίωσης των Μεταναστών στην χωρά μας.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η κοινωνική πολιτική στη Δημόσια Διοίκηση. Μελέτη περίπτωσης του Κοινωνικού Έργου της Βουλής των Ελλήνων.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ


Περισσότερα
Δημόσια Οικονομική και Πολιτική

Ηλεκτρονική αίτηση
Επικοινωνία

Πανεπιστημιούπολη Αρχαίου Ελαιώνα (Π2)
Θηβών 250 & Π. Ράλλη, 12244 Αιγάλεω
Κτίριο Δ΄ (1ος όροφος) Γραφείο 212

Τηλ. 210 5381323 & 210 5381791
E-mail: mpep@uniwa.gr


Copyright © 2025 ΠΜΣ Δημόσια Οικονομική και Πολιτικη
    • No translations available for this page
      Διαχείριση συναίνεσης για cookie
      Για να παρέχουμε τις καλύτερες εμπειρίες, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες.
      Functional Πάντα ενεργό
      The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
      Preferences
      The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
      Statistics
      The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
      Marketing
      The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
      Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
      Προβολή προτιμήσεων
      {title} {title} {title}