Η διαχείριση της υπαίθριας διαφήμισης από τους ΟΤΑ Α’ Βαθμού στην ΑττικήΗ διαχείριση της υπαίθριας διαφήμισης από τους ΟΤΑ Α’ Βαθμού στην ΑττικήΗ διαχείριση της υπαίθριας διαφήμισης από τους ΟΤΑ Α’ Βαθμού στην ΑττικήΗ διαχείριση της υπαίθριας διαφήμισης από τους ΟΤΑ Α’ Βαθμού στην Αττική
  • Σχετικά με Εμάς
    • Εισαγωγή
    • Μήνυμα Διευθύντριας του προγράμματος
    • Το πρόγραμμα με μια ματιά
    • Πανεπιστήμιο
  • Πρόγραμμα
    • ΦΕΚ Ίδρυσης και Κανονισμός Λειτουργίας
    • Συντονιστική Επιτροπή
    • Εξωτερική Συμβουλευτική Επιτροπή
    • Διάρκεια και Δομή Φοίτησης
    • Οδηγός Σπουδών
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου για ΜΕΑ
    • Κανονισμός Κινητικότητας
    • Κανονισμός Εξετάσεων
    • Διαχείριση Παράπονων
      • Έντυπο υποβολής παραπόνων
    • Διπλωματική Εργασία
      • Αίτηση Διπλωματικής Εργασίας
      • Διπλωματική Εργασία – Οδηγίες
      • Λίστα διπλωματικών εργασιών
    • Πολιτική Ποιότητας
    • Στοιχειοθεσία Ποιότητας 2023
  • Διδάσκοντες
  • Αιτήσεις
    • Ηλεκτρονική αίτηση
    • Αίτηση Συμμετοχής
    • Προϋποθέσεις συμμετοχής
    • Βιογραφικό
    • Συστατικές επιστολές
    • Προκήρυξη Εισαγωγής
    • Alumni
  • Νέα – Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • English
✕
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης
17 Απριλίου, 2020
Τα Πληροφοριακά Συστήματα και η συμβολή τους στην Βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών
17 Απριλίου, 2020
17 Απριλίου, 2020
Categories
  • Διπλωματικές
Tags

Χρήστος Σ. Αναγνωστόπουλος

Η διαχείριση της υπαίθριας διαφήμισης από τους ΟΤΑ Α’ Βαθμού στην Αττική

Περίληψη

 

Η υπαίθρια διαφήμιση στην Αττική αναπτύχθηκε με άναρχο τρόπο την τελευταία δεκαπενταετία. Σημαντικό ρόλο έπαιξε η αδυναμία διαχείρισής της από τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ιδίως από τις υπηρεσίες εσόδων των δήμων, οι οποίες κατά κύριο λόγο είχαν επιφορτιστεί με τον έλεγχό της. Η αδυναμία αυτή είχε σαν συνέπεια την τεράστια απώλεια εσόδων από τους πρωτοβάθμιους ΟΤΑ ενώ παράλληλα υποβάθμισε το αστικό περιβάλλον έχοντας επιπτώσεις και στην οδική ασφάλεια.

Έτσι χιλιάδες ήταν οι διαφημιστικές κατασκευές που τοποθετήθηκαν εντός των διοικητικών ορίων των ΟΤΑ σε όλο τον ελλαδικό χώρο, με αποκορύφωμα την Αττική. Την περίοδο 2010-2011 πραγματοποιήθηκε μια μεγάλη προσπάθεια αποξήλωσης των παράνομων διαφημιστικών μέσων από κοινόχρηστους και ιδιωτικούς χώρου με τη σημαντική συμβολή των πολιτών. Στο οικονομικό σκέλος η εισπραξιμότητα των αντίστοιχων προστίμων φαίνεται πως παραμένει και σήμερα σε χαμηλά επίπεδα.

Η ερευνητική αυτή εργασία πραγματεύεται το σκέλος της διαχείρισης της υπαίθριας διαφήμισης από την σκοπιά των ΟΤΑ Α’ Βαθμού. Μέσω μίας έρευνας πεδίου επιδιώκει να δώσει μια συνολική εικόνα σε καίρια σημεία που σχετίζονται με την ισχύουσα νομοθεσία και τις αρμόδιες υπηρεσίες των δήμων.

Ο κύριος νόμος που σχετίζεται με την υπαίθρια διαφήμιση χρειάζεται τροποποιήσεις που να ανταποκρίνονται στα σημερινά δεδομένα. Απλοποίηση και κωδικοποίηση των διαδικασιών καθώς και διάσπαρτων εγκυκλίων είναι κάτι που θα συμβάλλει στο αίσθημα λειτουργίας των εμπλεκόμενων υπηρεσιών, στην αύξηση των εσόδων των ΟΤΑ, στην αποτελεσματικότερη γενικά λειτουργία της αλλά και στην ανάπτυξη της οικονομικής δραστηριότητας μέσω της υπαίθριας διαφήμισης.

 

 

Λέξεις κλειδιά: Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α’ Βαθμού, Νόμος 2946/2001, Νόμιμη και παράνομη υπαίθρια διαφήμιση, Τέλη – μισθώματα – πρόστιμα, Έσοδα

Share

Σχετικά άρθρα

27 Νοεμβρίου, 2020

Το Μεταναστευτικό Ζήτημα στην Ελλάδα και ο ρόλος των ΜΚΟ στις συνθήκες διαβίωσης των Μεταναστών στην χωρά μας.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η κοινωνική πολιτική στη Δημόσια Διοίκηση. Μελέτη περίπτωσης του Κοινωνικού Έργου της Βουλής των Ελλήνων.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ


Περισσότερα
Δημόσια Οικονομική και Πολιτική

Ηλεκτρονική αίτηση
Επικοινωνία

Πανεπιστημιούπολη Αρχαίου Ελαιώνα (Π2)
Θηβών 250 & Π. Ράλλη, 12244 Αιγάλεω
Κτίριο Δ΄ (1ος όροφος) Γραφείο 212

Τηλ. 210 5381323 & 210 5381791
E-mail: mpep@uniwa.gr


Copyright © 2025 ΠΜΣ Δημόσια Οικονομική και Πολιτικη
    • No translations available for this page
      Διαχείριση συναίνεσης για cookie
      Για να παρέχουμε τις καλύτερες εμπειρίες, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες.
      Functional Πάντα ενεργό
      The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
      Preferences
      The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
      Statistics
      The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
      Marketing
      The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
      Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
      Προβολή προτιμήσεων
      {title} {title} {title}