Η αξιολόγηση των υπαλλήλων του Δημόσιου Τομέα: Η περίπτωση των ελεγκτών του Υπουργείου  ΟικονομικώνΗ αξιολόγηση των υπαλλήλων του Δημόσιου Τομέα: Η περίπτωση των ελεγκτών του Υπουργείου  ΟικονομικώνΗ αξιολόγηση των υπαλλήλων του Δημόσιου Τομέα: Η περίπτωση των ελεγκτών του Υπουργείου  ΟικονομικώνΗ αξιολόγηση των υπαλλήλων του Δημόσιου Τομέα: Η περίπτωση των ελεγκτών του Υπουργείου  Οικονομικών
  • Σχετικά με Εμάς
    • Εισαγωγή
    • Μήνυμα Διευθύντριας του προγράμματος
    • Το πρόγραμμα με μια ματιά
    • Πανεπιστήμιο
  • Πρόγραμμα
    • ΦΕΚ Ίδρυσης και Κανονισμός Λειτουργίας
    • Συντονιστική Επιτροπή
    • Εξωτερική Συμβουλευτική Επιτροπή
    • Διάρκεια και Δομή Φοίτησης
    • Οδηγός Σπουδών
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου για ΜΕΑ
    • Κανονισμός Κινητικότητας
    • Κανονισμός Εξετάσεων
    • Διαχείριση Παράπονων
      • Έντυπο υποβολής παραπόνων
    • Διπλωματική Εργασία
      • Αίτηση Διπλωματικής Εργασίας
      • Διπλωματική Εργασία – Οδηγίες
      • Λίστα διπλωματικών εργασιών
    • Πολιτική Ποιότητας
    • Στοιχειοθεσία Ποιότητας 2023
  • Διδάσκοντες
  • Αιτήσεις
    • Ηλεκτρονική αίτηση
    • Αίτηση Συμμετοχής
    • Προϋποθέσεις συμμετοχής
    • Βιογραφικό
    • Συστατικές επιστολές
    • Προκήρυξη Εισαγωγής
    • Alumni
  • Νέα – Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • English
✕
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ: ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ, ΜΕΛΛΟΝ H ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
17 Απριλίου, 2020
Οι Επιδράσεις της Κρίσης Χρέους στα Οικονομικά των Ο.Τ.Α. Α’ Βαθμού. Μελέτη Περίπτωσης του Δήμου Νέας Σμύρνης
17 Απριλίου, 2020
17 Απριλίου, 2020
Categories
  • Διπλωματικές
Tags

Κωνσταντίνα Σταθουλοπούλου

Η αξιολόγηση των υπαλλήλων του Δημόσιου Τομέα: Η περίπτωση των ελεγκτών του Υπουργείου  Οικονομικών

 

Περίληψη

            Η αξιολόγηση της απόδοσης των υπαλλήλων  αποτελεί μία από τις σημαντικότερες οργανωσιακές λειτουργίες τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους οργανισμούς καθώς έχει αποδειχθεί ότι επηρεάζει την αποδοτικότητα των εργαζομένων. Τα ζητούμενα για κάθε επιχείρηση – οργανισμό είναι η ανταγωνιστικότητα, η παραγωγικότητα, η ποιότητα και κατά συνέπεια η αποδοτικότητα. Η ανάπτυξη και ο σχεδιασμός κατάλληλων συστημάτων αξιολόγησης και η συνεχείς βελτίωσή τους οδηγεί προς αυτή την κατεύθυνση.

Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι η ανάδειξη της σημασίας της αξιολόγησης των υπαλλήλων που υπηρετούν στη Δημόσια Διοίκηση του Ελληνικού κράτους, καθώς και ο βαθμός ικανοποίησης των υπαλλήλων από την αξιολόγηση. Συγκεκριμένα θα μετρηθεί η ικανοποίηση από το σύστημα αξιολόγησης των ελεγκτών του Υπουργείου Οικονομικών. Μέσα από την ισχύουσα νομοθεσία, την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας και την εμπειρική έρευνα που θα ακολουθήσει θα αναδειχθούν σημαντικά πρακτικά συμπεράσματα σχετικά με το βαθμό της αποτελεσματικότητας και αντικειμενικότητας του νέου συστήματος αξιολόγησης. Ακολουθώντας στατιστικές τεχνικές θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα, τα οποία θα αποτυπώσουν την υπάρχουσα κατάσταση και θα επιβεβαιώσουν ή θα διαψεύσουν, το κατά πόσο οι αλλαγές στο σύστημα αξιολόγησης που έγιναν με τις διατάξεις του Κεφαλαίου Γ΄ του Ν. 4250/2014, συνιστούν στο να εφαρμοστεί ένα αντικειμενικό σύστημα που να  ικανοποιεί την ανάγκη για παροχή αξιόπιστων και ποιοτικών δημόσιων υπηρεσιών.

Επίσης μελετά ποιοι είναι οι παράγοντες που επιδρούν στη διαμόρφωση της συνολικής ικανοποίησης καθώς και τι επίδραση έχουν τα δημογραφικά στοιχεία όπως π.χ. το φύλο, η ηλικία, το μορφωτικό επίπεδο, και τα χρόνια προϋπηρεσίας σε κάθε μία από τις επιμέρους διαστάσεις της ικανοποίησης από το σύστημα αξιολόγησης.

Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος πραγματοποιείται μία θεωρητική προσέγγιση και παρουσιάζονται η έννοια της αξιολόγησης, οι παράγοντες που την επηρεάζουν καθώς ο τρόπος αξιοποίησής της από τον Δημόσιο Τομέα. Στο δεύτερο μέρος αναλύεται η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε και παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της εμπειρικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε στους εργαζομένους του Υπουργείου Οικονομικών.

Μία τέτοια έρευνα είναι σημαντική καθώς η διοίκηση, λαμβάνοντας υπόψη της τα αποτελέσματα της έρευνας, μπορεί με ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις και σωστό σχεδιασμό του συστήματος αξιολόγησης να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που δημιουργούν χαμηλό βαθμό ικανοποίησης των υπαλλήλων από το σύστημα αξιολόγησης και να πετύχει βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και εκσυγχρονισμό της Ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης.

Λέξεις-κλειδιά: αξιολόγηση της απόδοσης, παρακίνηση, ικανοποίηση από την αξιολόγηση, παράγοντες που επηρεάζουν.

Share

Σχετικά άρθρα

27 Νοεμβρίου, 2020

Το Μεταναστευτικό Ζήτημα στην Ελλάδα και ο ρόλος των ΜΚΟ στις συνθήκες διαβίωσης των Μεταναστών στην χωρά μας.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η κοινωνική πολιτική στη Δημόσια Διοίκηση. Μελέτη περίπτωσης του Κοινωνικού Έργου της Βουλής των Ελλήνων.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ


Περισσότερα
Δημόσια Οικονομική και Πολιτική

Ηλεκτρονική αίτηση
Επικοινωνία

Πανεπιστημιούπολη Αρχαίου Ελαιώνα (Π2)
Θηβών 250 & Π. Ράλλη, 12244 Αιγάλεω
Κτίριο Δ΄ (1ος όροφος) Γραφείο 212

Τηλ. 210 5381323 & 210 5381791
E-mail: mpep@uniwa.gr


Copyright © 2025 ΠΜΣ Δημόσια Οικονομική και Πολιτικη
    • No translations available for this page
      Διαχείριση συναίνεσης για cookie
      Για να παρέχουμε τις καλύτερες εμπειρίες, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες.
      Functional Πάντα ενεργό
      The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
      Preferences
      The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
      Statistics
      The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
      Marketing
      The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
      Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
      Προβολή προτιμήσεων
      {title} {title} {title}