Διερεύνηση της επίδρασης του προφίλ των e-καταστημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή κατά την περίοδο της Ελληνικής οικονομικής κρίσηςΔιερεύνηση της επίδρασης του προφίλ των e-καταστημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή κατά την περίοδο της Ελληνικής οικονομικής κρίσηςΔιερεύνηση της επίδρασης του προφίλ των e-καταστημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή κατά την περίοδο της Ελληνικής οικονομικής κρίσηςΔιερεύνηση της επίδρασης του προφίλ των e-καταστημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή κατά την περίοδο της Ελληνικής οικονομικής κρίσης
  • Σχετικά με Εμάς
    • Εισαγωγή
    • Μήνυμα Διευθύντριας του προγράμματος
    • Το πρόγραμμα με μια ματιά
    • Πανεπιστήμιο
  • Πρόγραμμα
    • ΦΕΚ Ίδρυσης και Κανονισμός Λειτουργίας
    • Συντονιστική Επιτροπή
    • Εξωτερική Συμβουλευτική Επιτροπή
    • Διάρκεια και Δομή Φοίτησης
    • Οδηγός Σπουδών
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου
    • Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου για ΜΕΑ
    • Κανονισμός Κινητικότητας
    • Κανονισμός Εξετάσεων
    • Διαχείριση Παράπονων
      • Έντυπο υποβολής παραπόνων
    • Διπλωματική Εργασία
      • Αίτηση Διπλωματικής Εργασίας
      • Διπλωματική Εργασία – Οδηγίες
      • Λίστα διπλωματικών εργασιών
    • Πολιτική Ποιότητας
    • Στοιχειοθεσία Ποιότητας 2023
  • Διδάσκοντες
  • Αιτήσεις
    • Ηλεκτρονική αίτηση
    • Αίτηση Συμμετοχής
    • Προϋποθέσεις συμμετοχής
    • Βιογραφικό
    • Συστατικές επιστολές
    • Προκήρυξη Εισαγωγής
    • Alumni
  • Νέα – Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • English
✕
Λιμενική πολιτική και ιδιωτικοποιήσεις λιμένων στην Ελλάδα
17 Απριλίου, 2020
Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και το φορολογικό σύστημα στην Ελλάδα , η περίπτωση του Taxisnet
17 Απριλίου, 2020
17 Απριλίου, 2020
Categories
  • Διπλωματικές
Tags

Αικατερίνη Κανατούλα

Διερεύνηση της επίδρασης του προφίλ των e-καταστημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή κατά την περίοδο της Ελληνικής οικονομικής κρίσης

 

Περίληψη

 

Μέχρι σήμερα, αναζητώντας τη διεθνή βιβλιογραφία, μπορεί κανείς να βρει ελάχιστες πληροφορίες σχετικά με, τα στοιχεία που επιδρούν στην ψυχολογία του καταναλωτή και κάνουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, να αποδίδει προς όφελος μίας εταιρίας. (Gefen, 2000:55; Laudon, 2002; Mullen & Johnson, 2001).  Οι περισσότερες έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί, εστιάζουν κυρίως στην πρόθεση των καταναλωτών, να αγοράσουν προϊόντα από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και πως αυτή επηρεάζεται από το περιεχόμενο της ιστοσελίδας που φιλοξενεί το ηλεκτρονικό κατάστημα. Πιο συγκεκριμένα εστιάζουν, στην επιρροή που έχει η παρουσίαση μίας ιστοσελίδας και η ασφάλεια που παρέχει πάνω στους καταναλωτές.

Σκοπός της έρευνας αποτελεί η διερεύνηση στοιχείων που κάνουν την σχεδίαση ενός ιστότοπου ηλεκτρονικού καταστήματος να αποδίδει προς όφελος μίας εταιρίας επιδρώντας στην ψυχολογία της συμπεριφοράς του Έλληνα καταναλωτή κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης.

Για την επίτευξη του σκοπού, αναπτύχτηκε περιγραφική έρευνα με στόχο την εξαγωγή ερευνητικών αποτελεσμάτων, βάση συγκεκριμένων ερευνητικών υποθέσεων, περιλαμβάνοντας σαφής δήλωση των σκοπών και στόχων της έρευνας. Η συλλογή των ερευνητικών πληροφοριών, έγινε από συγκεκριμένο πληθυσμό μέσα σε μία συγκεκριμένη χρονική περίοδο, δημιουργώντας έτσι μία περιγραφική – ποσοτική έρευνα. Μέσα από την εργασία έγινε μια πρώτη προσέγγιση του προσδιορισμού των σχέσεων που υπάρχουν μεταξύ, των χαρακτηριστικών διαφορετικών ηλεκτρονικών καταστημάτων και της συμπεριφοράς του καταναλωτή μέσα σε αυτά.

 

 

Σημαντικοί Όροι:  καταναλωτής συμπεριφορά, οικονομία, σχεδίαση, αισθητική, ιστοσελίδα, ηλεκτρονικό εμπόριο

Share

Σχετικά άρθρα

27 Νοεμβρίου, 2020

Το Μεταναστευτικό Ζήτημα στην Ελλάδα και ο ρόλος των ΜΚΟ στις συνθήκες διαβίωσης των Μεταναστών στην χωρά μας.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η κοινωνική πολιτική στη Δημόσια Διοίκηση. Μελέτη περίπτωσης του Κοινωνικού Έργου της Βουλής των Ελλήνων.


Περισσότερα
27 Νοεμβρίου, 2020

Η ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ


Περισσότερα
Δημόσια Οικονομική και Πολιτική

Ηλεκτρονική αίτηση
Επικοινωνία

Πανεπιστημιούπολη Αρχαίου Ελαιώνα (Π2)
Θηβών 250 & Π. Ράλλη, 12244 Αιγάλεω
Κτίριο Δ΄ (1ος όροφος) Γραφείο 212

Τηλ. 210 5381323 & 210 5381791
E-mail: mpep@uniwa.gr


Copyright © 2025 ΠΜΣ Δημόσια Οικονομική και Πολιτικη
    • No translations available for this page
      Διαχείριση συναίνεσης για cookie
      Για να παρέχουμε τις καλύτερες εμπειρίες, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες.
      Functional Πάντα ενεργό
      The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
      Preferences
      The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
      Statistics
      The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
      Marketing
      The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
      Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
      Προβολή προτιμήσεων
      {title} {title} {title}