Διερεύνηση της επίδρασης του προφίλ των e-καταστημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή κατά την περίοδο της Ελληνικής οικονομικής κρίσης
April 17, 2020
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
April 17, 2020

Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και το φορολογικό σύστημα στην Ελλάδα , η περίπτωση του Taxisnet

Ιωάννα Καντιώτη

Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και το φορολογικό σύστημα στην Ελλάδα , η περίπτωση του Taxisnet

Περίληψη

 

Μια από τις σημαντικότερες προσδοκίες των Ελλήνων πολιτών από την ηλεκτρονική διακυβέρνηση είναι η βελτίωση των υπηρεσιών σε κρατικούς οργανισμούς. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι αφενός να προσδιοριστούν τόσο σε επιστημονικό – θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο οι όροι Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση (E-Government) , Τεχνολογία  της   επικοινωνίας και της πληροφορίας (ΤΠΕ/ICT) , Ψηφιακή Οικονομία και Κοινωνία, Κατηγορίες Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης , Ωριμότητα και μοντέλα Ωριμότητας Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης , Αποτελεσματικότητα Συστημάτων Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης , Ικανοποίηση Πολίτη , Παράγοντες Ικανοποίησης και  αφετέρου η αξιολόγηση του  ηλεκτρονικού φορολογικού συστήματος  από την  πλευρά του πολίτη και ο προσδιορισμός του βαθμού ικανοποίησης  των πολιτών  από τις παρεχόμενες υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης  και  συγκεκριμένα από την υπηρεσία TaxisNet.

Η έρευνα αυτή σκοπεύει να διερευνήσει ορισμένους παράγοντες ικανοποίησης (έλεγχος , πολυπλοκότητα , ασφάλεια , ποιότητα συστήματος και πληροφοριών) για την αξιολόγηση “του βαθμού ικανοποίησης των πολιτών .

Για την επίτευξη του σκοπού, αναπτύχτηκε περιγραφική έρευνα με στόχο την εξαγωγή ερευνητικών αποτελεσμάτων, βάση συγκεκριμένων ερευνητικών υποθέσεων, περιλαμβάνοντας σαφής δήλωση των σκοπών και στόχων της έρευνας. Η συλλογή των ερευνητικών πληροφοριών, έγινε από συγκεκριμένο πληθυσμό μέσα σε μία συγκεκριμένη χρονική περίοδο, δημιουργώντας έτσι μία περιγραφική – ποσοτική έρευνα.

 

 

Σημαντικοί Όροι:  e-Government, Taxisnet, ηλεκτρονικές υπηρεσίες, Ψηφιακή Οικονομία και Κοινωνία , Ικανοποίηση Πολίτη